Procedura rozpatrywania reklamacji

  1. Reklamacje dotyczące wad Towaru Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: Nettrading.pl ul. J. Conrada, 65 31-357 Kraków. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@nettrading.pl.
  2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien złożyć reklamację u Sprzedawcy. Zachęcamy, aby zrobić to niezwłocznie, najlepiej tego samego dnia (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki). Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.
  3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Klienta, zachęcamy do dołączenia dokumentacji fotograficznej.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
  5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.
  6. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym:
    1) możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;
    2) możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym;
    3) możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora.
x

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.